Obsługa informatyczna

Zewnętrzna obsługa informatyczna nie tylko optymalizuje koszty, ale również przenosi wszystkie ryzyka związane z prowadzeniem własnego działu IT.

Wiele firm najczęściej spotyka się z problemami:

  • Nie stać nas na zatrudnienie osoby, która zajmie się działem IT – jest to w pełni zrozumiały argument, zwłaszcza w sektorze MSP.
  • Nie potrzebujemy stałej obsługi – małe przedsiębiorstwa wymagają drobnych prac serwisowych i okresowego wsparcia przy wdrażaniu nowych rozwiązań.
  • Obecna obsługa informatyczna pozostawia wiele do życzenia – użytkownicy nie uzyskują wystarczającego wsparcia.
Obsługa informatyczna
analityk

Korzyści z Outsourcingu Informatycznego

  1. Umowa o świadczenie usług – jasno doprecyzowane warunki współpracy,
  2. Faktura VAT – nie interesują Cię dodatkowe koszty,
  3. Pełna dokumentacja – tworząc rozwiązania sporządzana jest pełna dokumentacja,
  4. Portal zgłoszeń – pełna dokumentacja prac, śledzenie postępu prac,
  5. Kompleksowa obsługa – jestem w stanie pokierować każdym zagadnieniem informatycznym,
  6. Know How – odpowiednia wiedza, wieloletnie doświadczenie, kontakty z wieloma partnerami IT,
  7. Analiza ROI – pomoże długofalowo zaplanować Twoje narzędzia informatyczne.
bg2

Zakres obsługi

  • Sieć – przewodowa i bezprzewodowa,
  • Strony internetowe,
  • Serwery – Onpremise, Cloud,
  • Sklepy internetowe (e-commerce),
  • Integracje z systemami,
  • Obsługa aplikacji i systemów Sprzedażowo-księgowych,
  • Rozwój infrastruktury (sieć, sprzęt, aplikacje),
  • Budowanie zrównoważonego planu rozwoju informatycznego,
  • Audyt istniejącego środowiska informatycznego,
  • Tworzenie aplikacji dedykowanej,
  • Project Manager – prowadzenie projektów informatycznych z ramienia inwestora,
  • Wyszukiwanie rozwiązań, zbieranie ofert od dostawców,
  • Obsługa serwerów e-mail,
  • Migracja hostingów, stron internetowych i skrzynek e-mail.
bg1

Zobacz przykładowe pakiety obsługi informatycznej!

Pakiet 1

Mała firma
  • 1 wizyta u klienta
  • 4h obsługi informatycznej
  • Wsparcie telefoniczne
  • Wsparcie telefoniczne
  • Wsparcie zdalne
  • Maksymalny czas reakcji: 16h

Pakiet 2

Średnia firma
  • 4 wizyt u klienta
  • 40h obsługi informatycznej
  • Wsparcie telefoniczne
  • Wsparcie telefoniczne
  • Wsparcie zdalne
  • Maksymalny czas reakcji: 8h
Popularny

Pakiet 3

Premium
  • 20 wizyt u klienta
  • 100h obsługi informatycznej
  • Wsparcie telefoniczne
  • Wsparcie telefoniczne
  • Wsparcie zdalne
  • Maksymalny czas reakcji: 2h