Obsługa informatyczna
Zewnętrzna obsługa informatyczna nie tylko optymalizuje koszty, ale również przenosi wszystkie ryzyka związane z prowadzeniem własnego działu IT.
Wiele firm najczęściej spotyka się z problemami:
- Nie stać nas na zatrudnienie osoby, która zajmie się działem IT – jest to w pełni zrozumiały argument, zwłaszcza w sektorze MSP.
- Nie potrzebujemy stałej obsługi – małe przedsiębiorstwa wymagają drobnych prac serwisowych i okresowego wsparcia przy wdrażaniu nowych rozwiązań.
- Obecna obsługa informatyczna pozostawia wiele do życzenia – użytkownicy nie uzyskują wystarczającego wsparcia.


Korzyści z Outsourcingu Informatycznego
- Umowa o świadczenie usług – jasno doprecyzowane warunki współpracy,
- Faktura VAT – nie interesują Cię dodatkowe koszty,
- Pełna dokumentacja – tworząc rozwiązania sporządzana jest pełna dokumentacja,
- Portal zgłoszeń – pełna dokumentacja prac, śledzenie postępu prac,
- Kompleksowa obsługa – jestem w stanie pokierować każdym zagadnieniem informatycznym,
- Know How – odpowiednia wiedza, wieloletnie doświadczenie, kontakty z wieloma partnerami IT,
- Analiza ROI – pomoże długofalowo zaplanować Twoje narzędzia informatyczne.

Zakres obsługi
- Sieć – przewodowa i bezprzewodowa,
- Strony internetowe,
- Serwery – Onpremise, Cloud,
- Sklepy internetowe (e-commerce),
- Integracje z systemami,
- Obsługa aplikacji i systemów Sprzedażowo-księgowych,
- Rozwój infrastruktury (sieć, sprzęt, aplikacje),
- Budowanie zrównoważonego planu rozwoju informatycznego,
- Audyt istniejącego środowiska informatycznego,
- Tworzenie aplikacji dedykowanej,
- Project Manager – prowadzenie projektów informatycznych z ramienia inwestora,
- Wyszukiwanie rozwiązań, zbieranie ofert od dostawców,
- Obsługa serwerów e-mail,
- Migracja hostingów, stron internetowych i skrzynek e-mail.

Zobacz przykładowe pakiety obsługi informatycznej!
Pakiet 1
Mała firma
-
1 wizyta u klienta
-
4h obsługi informatycznej
-
Wsparcie telefoniczne
-
Wsparcie telefoniczne
-
Wsparcie zdalne
-
Maksymalny czas reakcji: 16h
Zapytaj o cenę
* przykładowy pakiet
Pakiet 2
Średnia firma
-
4 wizyt u klienta
-
40h obsługi informatycznej
-
Wsparcie telefoniczne
-
Wsparcie telefoniczne
-
Wsparcie zdalne
-
Maksymalny czas reakcji: 8h
Zapytaj o cenę
* przykładowy pakiet
Popularny
Pakiet 3
Premium
-
20 wizyt u klienta
-
100h obsługi informatycznej
-
Wsparcie telefoniczne
-
Wsparcie telefoniczne
-
Wsparcie zdalne
-
Maksymalny czas reakcji: 2h
Zapytaj o cenę
* przykładowy pakiet