Obsługa informatyczna

Zewnętrzna obsługa informatyczna nie tylko optymalizuje koszty, ale również przenosi wszystkie ryzyka związane z prowadzeniem własnego działu IT.

Wiele firm najczęściej spotyka się z problemami:

  • Nie stać nas na zatrudnienie osoby, która zajmie się działem IT – jest to w pełni zrozumiały argument, zwłaszcza w mniejszych organizacjach.
  • Nie potrzebujemy stałej obsługi – małe przedsiębiorstwa wymagają drobnych prac serwisowych i okresowego wsparcia przy wdrażaniu nowych rozwiązań.
  • Obecna obsługa informatyczna pozostawia wiele do życzenia – użytkownicy nie uzyskują wsparcia, bądź zderzają się ze ścianą.

Oczywiście to tylko przykłady.

Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie – dobrze rozumiemy oczekiwania klienta.

Obsługa informatyczna
analityk

Korzyści z Outsourcingu

  1. Umowa o świadczenie usług – jasno doprecyzowane warunki współpracy,
  2. Faktura VAT – zawsze wystawiamy fakturę,
  3. Pełna dokumentacja – tworząc rozwiązania sporządzamy kompletną dokumentację i przekazujemy wskazanym osobom,
  4. Portal zgłoszeń – dysponujemy nowoczesnym portalem zgłoszeń od użytkowników, dzięki czemu jesteśmy w stanie szybko wychwycić stałe problemy, a także raportować zgłoszenia,
  5. Kompleksowa obsługa – zajmujemy się wszystkimi kwestiami z branży IT.
bg2

Co obsługujemy?

  • Sieć – przewodowa i bezprzewodowa,
  • Strony internetowe,
  • Sklepy internetowe (e-commerce),
  • Integracje z systemami,
  • Obsługa systemów sprzedażowych i ERP,
  • Serwis sprzętu (komputery, drukarki),
  • Rozwój infrastruktury (sieć, sprzęt, aplikacje),
  • Budowanie równoważonego planu rozwoju projektów IT,
  • Tworzenie aplikacji na zamówienie,
  • Project Manager – prowadzenie projektów informatycznych z ramienia inwestora,
  • Wyszukiwanie rozwiązań, zbieranie ofert od dostawców,
  • Organizujemy Leasingi sprzętu i oprogramowania.
bg1

Zobacz przykładowe pakiety, na które decydują się nasi klienci!

Pakiet 1

Mała firma
  • 1 wizyta u klienta
  • 4h obsługi informatycznej
  • Wsparcie telefoniczne
  • Wsparcie telefoniczne
  • Wsparcie zdalne
  • Maksymalny czas reakcji: 16h

Pakiet 2

Średnia firma
  • 4 wizyt u klienta
  • 40h obsługi informatycznej
  • Wsparcie telefoniczne
  • Wsparcie telefoniczne
  • Wsparcie zdalne
  • Maksymalny czas reakcji: 8h
Popularny

Pakiet 3

Premium
  • 20 wizyt u klienta
  • 100h obsługi informatycznej
  • Wsparcie telefoniczne
  • Wsparcie telefoniczne
  • Wsparcie zdalne
  • Maksymalny czas reakcji: 2h