Obsługa informatyczna
Zewnętrzna obsługa informatyczna nie tylko optymalizuje koszty, ale również przenosi wszystkie ryzyka związane z prowadzeniem własnego działu IT.
Wiele firm najczęściej spotyka się z problemami:
- Nie stać nas na zatrudnienie osoby, która zajmie się działem IT – jest to w pełni zrozumiały argument, zwłaszcza w mniejszych organizacjach.
- Nie potrzebujemy stałej obsługi – małe przedsiębiorstwa wymagają drobnych prac serwisowych i okresowego wsparcia przy wdrażaniu nowych rozwiązań.
- Obecna obsługa informatyczna pozostawia wiele do życzenia – użytkownicy nie uzyskują wsparcia, bądź zderzają się ze ścianą.
Oczywiście to tylko przykłady.
Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie – dobrze rozumiemy oczekiwania klienta.


Korzyści z Outsourcingu
- Umowa o świadczenie usług – jasno doprecyzowane warunki współpracy,
- Faktura VAT – zawsze wystawiamy fakturę,
- Pełna dokumentacja – tworząc rozwiązania sporządzamy kompletną dokumentację i przekazujemy wskazanym osobom,
- Portal zgłoszeń – dysponujemy nowoczesnym portalem zgłoszeń od użytkowników, dzięki czemu jesteśmy w stanie szybko wychwycić stałe problemy, a także raportować zgłoszenia,
- Kompleksowa obsługa – zajmujemy się wszystkimi kwestiami z branży IT.

Co obsługujemy?
- Sieć – przewodowa i bezprzewodowa,
- Strony internetowe,
- Sklepy internetowe (e-commerce),
- Integracje z systemami,
- Obsługa systemów sprzedażowych i ERP,
- Serwis sprzętu (komputery, drukarki),
- Rozwój infrastruktury (sieć, sprzęt, aplikacje),
- Budowanie równoważonego planu rozwoju projektów IT,
- Tworzenie aplikacji na zamówienie,
- Project Manager – prowadzenie projektów informatycznych z ramienia inwestora,
- Wyszukiwanie rozwiązań, zbieranie ofert od dostawców,
- Organizujemy Leasingi sprzętu i oprogramowania.

Zobacz przykładowe pakiety, na które decydują się nasi klienci!
Pakiet 1
Mała firma
-
1 wizyta u klienta
-
4h obsługi informatycznej
-
Wsparcie telefoniczne
-
Wsparcie telefoniczne
-
Wsparcie zdalne
-
Maksymalny czas reakcji: 16h
Zapytaj o cenę
* przykładowy pakiet
Pakiet 2
Średnia firma
-
4 wizyt u klienta
-
40h obsługi informatycznej
-
Wsparcie telefoniczne
-
Wsparcie telefoniczne
-
Wsparcie zdalne
-
Maksymalny czas reakcji: 8h
Zapytaj o cenę
* przykładowy pakiet
Popularny
Pakiet 3
Premium
-
20 wizyt u klienta
-
100h obsługi informatycznej
-
Wsparcie telefoniczne
-
Wsparcie telefoniczne
-
Wsparcie zdalne
-
Maksymalny czas reakcji: 2h
Zapytaj o cenę
* przykładowy pakiet